GYIK – Gyakran Ismételt Kérdések
I. Milyen szállítási módok vannak a Webáruházban?
A Szállítási mód a termék típusától és a megrendelés értékétől függ.
1. Standard kiszállítás
2. Ingyenes kiszállítás
3. Házhoz visszük a boltot
1. Standard kiszállítás
Alapesetben a Magyar Posta – a szokásos módon - szállítja ki megrendelését. Amennyiben úgy választ, fizethet kiszállításkor is. Ebben az esetben a kiszállítás és a pénz beszedésének a díja 1000Ft, melyet a kézbesítőnek kell fizetnie.
2. Ingyenes kiszállítás
Amennyiben megrendelésének értéke eléri a 10.000Ft-ot, a kiszállítás költségét átvállaljuk. A kiszállítást változatlanul a Magyar Posta intézi
3. Házhoz visszük a boltot
Harmincezer forint vásárlási érték felett házhoz visszük a boltot! Ez egy komplex szolgáltatás az Ön kényelméért:A kiválasztott terméket telefonos megbeszélés alapján több méretben kiszállítjuk, Ön felpróbálja, kollégánk a helyszínen alakítja, és Ön csak akkor vásárolja meg, amennyiben elégedett vele!
II. Probléma esetén hogyan reklamálhatok?
A TABOO márka alapfilozófiája, hogy tartós, értékes és kitűnő termékeket szállítson vásárlóinak! Alapértékünk és érdekünk, hogy Ön elégedett legyen a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Amennyiben ez még sincs így, kérem forduljon kollégáinkhoz a megadott lehetőségek bármelyikével.
Ön reklamálhat:
Személyesen: 1042 Budapest, Árpád út 88. - nyitvatartási időben
Telefonon: 06-1-783-45-15
Mobilon: 06-20-5-789-789 számokon - nyitvatartási időben
Faxon: 06-1-783-53-60
E-mailben: A Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mail címen bármikor
Reklamációjára késlekedés nélkül reagálunk, gondját igyekszünk megoldani.
|
III.Hogyan kell kezelni az áruházat? Az áruház elsősorban a személyes vásárlást segíti. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek több javaslatot, és információt nyújtani a termékekre vonatkozóan. Böngészés Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül tájékozódhat termékeinkről. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát, adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. A főoldal segít a termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás és az ár található, illetve itt teheti kosarába a terméket. IV. Milyen keresési lehetőségek vannak? A KERESÉS funkcióval egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban. V. Hogyan rendelhetek? 1. Azonnali vagy gyors termékrendelés 2. Rendelés e-mailen keresztül 3. Telefonos megrendelés 4. Hagyományos megrendelés Azonnali termékrendelés, Rendelés e-mailen vagy telefonon keresztül: A termék oldalakról regisztráció nélkül –az azonnali rendelés gomb megnyomásával, vagy e-mailen illetve telefonon keresztül - azonnal indíthat termékrendelést! Kérem, minden esetben adja meg a telefonszámát, hogy a rendelés részleteit tudjuk Önnel egyeztetni! Kérem, jelölje meg azt is, hogy mikor kereshetjük Önt telefonon! Hagyományos megrendelés: A regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadása után rendelhet. Lehet eltérő szállítási és számlázási címe, így ajándékot is küldhet. A kosarába helyezés után választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után a szoftver kiszámítja a fizetendő szállítási díjat. Általában minden megrendelés: Weboldalunkról történő megrendelés, és annak visszaigazolása nem szerződés, és előszerződésnek sem minősül. A szerződés kizárólag a megrendelt áruk kézhezvételekor jön létre. |